Mini

Jag har varit en hemsk bloggare i sommar. Men det som mest har snurrat i huvudet har ju varit bebisen i magen och allt runt omkring det och det kunde jag ju inte skriva om och då ville jag inte skriva alls. Men nu kan jag göra det! Efterom vi varit på ultraljud nu och allt såg bra ut ska vi börja förbereda med allt vi behöver inför minis ankomst. Skönt att vi har det mesta, men en del viktiga saker ska vi skaffa.
 
- En ny barnvagn! Eftersom Charlie kommer vara två år när mini kommer och vi tycker att han är för liten för att gå överallt, speciellt mitt i vintern, så ska vi köpa en syskonvagn. Vagnen vi har haft ögonen på är en Bugaboo Donkey eftersom man kan ha den både som enkelvagn och dubbelvagn så slipper vi spara den gamla/skaffa ännu en sen när Charlie blivit för stor.
 
- En madrass till min gamla växasäng! Charlie ska nämligen få byta senare i höst från spjälsäng till säng. Ska bli mycket spännande att se hur det går eftersom Charlie somnar själv i sin spjälsäng just nu. Undrar om han kommer ligga kvar i sängen... Det känns onödigt att ha två spjälsängar men vi har gott om tid att vänja Charlie vid nya sängen eftersom mini kommer sova i vagga först :)
 
- Ett gosedjur! Till Charlie köpte vi favoritgosedjuret Pellefant när vi hade varit på ultraljudet och sedan hade vi den i våran säng tills han kom så den skulle lukta som oss. Fast denna gång har vi beställt ett lite dyrare och förhoppningsvis mer hållbart gosedjur. Pelle köpte vi för 29 kr på Ica Maxi haha. Tur han har två. Minis gosedjur beställde jag idag så förhoppningsvis kommer den i veckan.
 
 
 


Åh, så jag har längtat!!!

2015-09-14 | 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback