Tygönskelistan

Godkväll! Det är underbart att vara småbarnsförälder, speciellt när båda två sover för natten. Haha! Veckorna när david jobbar em brukar jag bära upp symaskinen och ha den i vardagsrummet så jag är nära barnen, då kan jag börja innan de somnar helt också. Är lyckligt lottad eftersom Thea somnat för natten samma tid som Charlie ända sedan hon kom. Just nu väntar jag på ett mönster jag har tänkt sy upp flera klänningar i så i väntan på det syr jag tygblöjor. Det är det nya, alla små avlånga spillbitar jag sparat på passar till det, älskar!  Det går fort, det blir bra och jag slipper köpa blöjorna. Hennes lilla rumpa blir så söt i dem 😊. Hoppas det blir tyg över från de fina tygerna som ligger i syhörnan och väntar på klänningsmönstret. 

Här är tygönskelistan just nu. Vilken tur att jag fick innestående tygpeng i morsdagpresent (det står alltid på önskelistan). Tyglycka.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback