Theas tapeter - check

Idag har vi varit och valt tapeter till Theas rum. Det blev en blå-lila fondvägg med vit bakgrund, se bilden nedanför. Kände att det skulle bli tråkigt med vita väggar resten av rummet med den vita bakgrunden och typ enbart vita möbler. Så blir ljuslila i resten av rummet, ungefär den färgen som är på bladen. Det kommer passa väldigt bra till resten av huset, jag har en klar bild i huvudet hur allt ska flyta ihop i slutändan. David låter mig oftast välja till en början, jag väljer ut ett antal jag gillar och så får han sista rösten i vilket det till slut blir, bra teamwork! Skönt att bo ihop med nån som har ungefär samma smak. Till det blir det helst ett vitaktigt ekparkett-golv, vill ha ljusare golv eftersom rummet är lite mindre. 

Idag har David rivit garderoben där inne, den som så himla osmart var placerad bakom dörren. Blev oväntat stor skillnad när man kunde öppna dörren helt och hållet. Innan kändes det som rummet tog slut där, nu känns det betydligt större. Längtar tills jag får se hur det blir i slutändan 😊




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback