16 september 2015

Säg hej till Doris! Doris är minis första egna sak vi köpt och precis som med Charlies ska vi ha den i våran säng fram till förlossningen. Charlies Pellefant blev döpt efter si så där ett halvår när vi kom på att den skulle få heta "elefanten" annars, så denna gången döpte vi gosedjuret med en gång. Doris skulle egentligen varit en blå kanin men den var slut överallt så gav upp och valde denna istället, den är såååå mjuk. Kanske inte vill lämna i från mig den sen när mini kommer hehehe :)
 
För övrigt har jag börjat få foglossning. Det är redan värre än det någonsin var med Charlie så jag är väldigt försiktig och undviker onödig belastning så det inte blir värre. Man ska helst inte ha benen i kors, vet ni hur svårt det är?! Har kommit på mig själv säkert 30 gånger idag med att lägga benen i kors. Jag brukar ha benen i kors t o m när jag skriver på jobbet och har den andra foten på pedalen. Sover dessutom helt fel, vet inte hur jag ska lyckas få bukt med det...
 
Från Teddykompaniet / babyland.se
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback