Önskelistan 2015

Eftersom det sakta men säkert närmare sig min födelsedag och det gick så bra förra året när jag gjorde en önskelista tänkte jag göra en i år också i fall någon känner för att köpa en present :)
 
1. Pengar att köpa sygrejer för. Just nu har jag ögonen på dessa tyger från JNY. 
 
 
2. Grejer till stranden. Av någon anledning missar vi alltid att införskaffa detta och kommer på det 5 min innan vi ska åka. Saknar strandfilt, strandmadrasser och sånt.
 
3. Smycken från Edblad. Så fina saker! Var inne och hämta en ring åt mamma på Salong E här i Töreboda och kika lite i deras monter. Ville ha typ allt.
 
 
4. Salladsskål och bestick från Rosti Mepal. De hade även fyrkantiga förvaringsburkar med lock på Järnia i Mariestad som jag inte heller hade tackat nej till. Älskar den mintgröna färgen!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback