15 januari 2015

Denna veckan har David jobbat eftermiddag varje dag och jag har tagit Charlie om kvällarna. Känns som man har jobbat två jobb eftersom vi båda är själva med Charlie ett pass var, vanligtvis brukar vi ju vara hemma både två på eftermiddagen. David får dessutom gå upp med Charlie kl sju trots att han kan sova längre, för att ställa om inför förskolan. Jag börjar inte förän halv elva i morgon så ska nog ge David sovmorgon, han jobbar ju sena kvällar. :)
 
Ser fram emot en helg utan något större planerat, sen är det kalashelg för våran skrutt blir ju ett år! Iiiiih detta året har gått alldeles för fort!!
 
Charlie tog en tupplur i kundvagnen på Ullared!
 
 


Ibland vill jag oxå va liten o kunna lägga mig sådär i en kundvagn :) Det skulle sett ut om morfar Tony kört runt på mig i Ullared :) Boris på GeKås hade nog bara sagt: se så bra, vad många användningsområden man kan ha en Kundvagn i Ullared till! Ciao ciao mamma

2015-01-17 | 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback