1 april 2015

Jag är på ruggigt bra humör idag. Blev lite tokigt igår då jag fick vabba och sedan kom vi på i går kväll att det egentligen vore bättre om jag vabba idag med men då var det redan försent. Men oj vad glad jag är för det idag för jag hade jätte kul på jobbet! BVC-tjejerna ska åka och föreläsa för blivande föräldrar på MVC i nästa vecka och eftersom de aldrig gjort powerpoint förut fick jag rycka in som "teknisk support".  Den blev superfin, känner att jag verkligen är i mitt ess när jag får göra sånt. David fick även skicka över bilder på Charlie så han är med på tre bilder.
 
Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att mina favoritkillar ska komma hem. Imorgon har vi påskfika på jobbet och sedan kommer David och Charlie när jag slutar för vi ska shoppa. Kommer inte kännas ett dugg jobbigt att gå upp i morgon :)
 
Nysytt, laddar inför sommaren.
 
 


Härligt att höra att du har kul på jobbet :) o fina kläder!

2015-04-01 | 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback