28 september 2014

Igår var det klädbytardag i Töreboda! Hittade dock bara två par byxor, var bättre där vi var för några veckor sedan. Efter klädbytardagen och när David jobbat klart skulle vi äta god mat och David hade tänt ljus. Bang! så fick jag migrän. Jätte kul. Tillbringade resten av dagen i sängen. Framåt sju var jag nästan människa igen och fick i mig några lättsaltade chips och rostad macka med smör, vilket fick duga eftersom det var det enda sedan frukost. Idag är vi alla trötta så får bli en skön dag hemma! Ska ta igen massa gos med Charlie så jag klarar mig hela veckan.
 
Charlie har fått en ny lampa i sitt rum, från Färg&Form!
 
 
 
 


Men hallå! nu har jag läst detta inlägg massor av ggr, skriv nåt nytt nudå ! :) / mamma

2014-10-05 | 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback