27 november 2014

Tänkte precis stänga ner och gå och lägga mig men sen kom jag på att jag skulle lägga upp bild på Charlies nya glas för mamma. Någon gång i framtiden kommer han ju inte behöva ha pipmugg och jag har gått förbi en affär i Skövde som säljer så himla söta glas och idag kunde jag inte låta bli! Vill ju inte sätta ett glasglas i handen på honom så då blir detta perfekt, mycket finare än Ikeaplastglas.. Tyvärr var de flesta rosa och tjejiga så det fick bli fyra av samma. Till och med David tyckte de var fina ;)
 
Imorgon ska jag på pyjamasjakt! Detta eviga problem... (se inlägg nedan). Denna gången har jag mätt innerbenslängden på den som sitter bäst. Håller tummarna att jag hittar en modell som passar bättre, har inte testat åhlens än...
 
 


Jättefina glas! Bra när kusinerna o sysslingarna kommer på besök oxå :)

2014-11-28 | 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback