2 november 2014

Idag har jag gett upp hoppet om min mobil. Alarmet har nämligen börjat ringa lite hur som helst, ringde både igår och idag kl 6 trots att jag inte alls ställt in det. Det vill jag ju inte, plus att den inte har ringt alls i bland. Så nu har jag suttit i telefon med telefonbolaget och överfört mitt nummer till David så att vi kan stå på samma abonnemang, alltså med bara en räkning för bådas + att jag får en ny telefon också. Men jag stod ut läääänge med min gamla, pappa hade den först som jobbtelefon och sedan har jag haft den i flera år.
 
R.I.P
 
 


Ok, har det kommit nån ny mobil då? 📞 det händer väldigt lite på den här sidan 😟/ mamma

2014-11-08 | 15:51:38

Ok, har det kommit nån ny mobil då? 📞 det händer väldigt lite på den här sidan 😟/ mamma

2014-11-08 | 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback