19 november 2014

Natten mellan söndag-måndag blev Charlie magsjuk, stackarn. Det var jätte hemskt! Charlie var jätterädd och vi fick tvätta tre maskiner dagen efter för att få rent allt igen. Igår blev det min tur så idag är jag hemma, får vara hemma i morgon med för att inte riskera att smitta ner någon på jobbet. Nu sover skrutten för natten och David jobbar.
 
Idag blev jag i alla fall lite gladare när det kom paket i från Next, jag beställde i måndags, galet snabb leverans med tanke på att det kommer från annat land. Vi hade tänkt att Charlie kanske skulle ha någon av mina gamla juldräkter men de är för stora och då hade vi ingen lust att lägga ut pengar på ett helt nytt set då han ändå ska ha finkläder i jul, hade tänkt ha det när vi baka pepparkakor och så. Så beställde en rentröja istället, den kan han ju ha till vardags också :)
 
Pyjamasarna får han i födelsedagspresent. Alla hela pyjamas är konstiga, antingen är benen för korta och armarna lagom eller benen lagom och armarna för långa så nu blir det tvådelat i stället. Så himla söta, pappa David fick välja :)
 
 


Åh vad mycket fina grejer! Å vad bra ni piggar på er så vi kan hälsa på Mickan o pyssla med Malin o tjejerna i helgen / kram mamma

2014-11-19 | 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback