Blogglista

Hur har din dag varit?
Lugn! David har varit och tatuerat sig, Charlie sovit så jag har roat mig med att förstöra blöjtårtan och gjort en lång minneslista på Tradera.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Antagligen något med max två stavelser. Pappa tycker namn bara ska ha två för det blir så jobbigt att säga annars. Nathalie blev det ju för att mamma hade bestämt det långt innan.

Vilket är ditt största beroende?
Kaffe? Tradera? ( iiihhh kommer jag vinna, kommer jag inte vinna!?! 3 sekunder kvar!!! )

Vad gör du när ingen annan ser?
Äter alldeles för mycket onyttigt :)

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Kanske inte roligt men det är skööönt att vara i köket och pyssla, vara lite vuxen och inte roa bebis hela dagen.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Manodepressiv.

Vad beställer du på krogen?
Rosa pantern antagligen, eftersom det är den enda drinken jag kommer på att jag någonsin beställt.

Vilken är din största skräck?
Att något skulle hända med Charlie. Eller att någon skulle stå och stirra på mig på andra sidan dörren om jag råkar titta ut genom titthålet sent på kvällen.

Hur gör man för att ragga på dig?
Vet inte om det går, brukar aldrig märka något ändå. David fick verkligen tala klarspråk för att jag ska fatta att han var intresserad den där juldagen för x antal år sedan.

Vad har du funderat över på sistone?
Massa på dopet. David är inte så organiserande eller så kanske det är så att jag inte låter honom? Kontrollfreak..

När skäms du?
När någon kommer och knackar på oväntat och man sedan upptäcker att man ser för jävlig ut, typ mjölkfläckar på kläderna och bebiskräk i håret.

Vem är den mest kända människa du talat med?
Typ tjejerna i det där bandet Friends när jag var 10.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
"Ont ska med ont fördrivas". Mammas fel.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Antagligen något David sagt, han har en förmåga att mena något annat än vad han säger.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Uttråkning alternativt hur jag ska lyckas få äta min lunch sittandes.

Vad gör du när du är ledsen?
Gosar med bebis, luktar på bebis, tittar på bebis.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Något hållbart typ militärkläder. Vore lite jobbigt om de gick sönder efter ett tag.

Har du någon gång slagit någon?
Har nog slagits med brosan några gånger, men det var ju ett tag sedan.

Vad ser du fram emot just nu?
Pysseldagen på lördag. Och min mors dags present, japp jag har fått välja själv som vanligt.


Låter ungefär som det brukar vara när man har småbarn !

2014-05-06 | 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback