1 mars 2014

Något av det allra mest irriterande som finns just nu är att jag måste använda kläder med knappar eller omlott eftersom jag annars får klä av mig halvnaken när jag ska amma plutten när vi är någonstans. Så tråkigt med alla kläder jag inte har användning av just nu som bara hänger där. Får väl ha dem hemma och vara halvnaken här haha :) 
 
Igår var jag, Charlie, mamma och pappa i Lidköping och shoppade loss. Hittade två skjortklänningar för halva reapriset, vilken lycka! Dessa kommer bli perfekta när jag ska någonstans med Charlie och behöver kunna mata honom bland folk. Mycket praktiskt. Hann även med våran första amning på café pch blöjbyte på toalettgolv haha. Det gick bra, det mest besvärliga var att ta sig in till bordet med skötväska, filt och bebis då det var sjukt trångt på det stället och något pucko bestämt sig för att ladda mobilen just där så vi fick kliva över sladden..
 
100 kr/st, helt okej för vardagsplagg som säkert kommer bli nerkräkta och nerbajsade ändå ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback