16 juni 2014

Godmorgon!
 
Den här helgen gick i rekordfart!
 
Fredag: Skulle åka till Anders och Elin men Elin mådde inget vidare så vi åkte till svärisarna i stället. De var barnvakt åt Charlies kusiner så det var full rulle. Jag fick mata lill-kusinen med flaska, kände jätte konstigt att mata ett annat barn haha.
 
Lördag: Var på loppis och köpte böcker till bokvikning. Min första färdiga syns här nedan. Sedan kom Anna, Mårten och deras lilla Linnéa. Trevligt med lite nya kompisar som dessutom bor nära, detta kommer definitivt göras om.
 
Söndag: Kalas för mig! Familjen kom och fick fika. Jag fick massa fina paket, bland annat ett Lars Wallin-smycke utav m&p.
 
Idag ska vi på sista babymassagen. David är ju pappaledig varannan måndag så idag är det hans tur att massera. Men sedan jobbar han bara tre dagar så är det midsommar sen, härligt! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback