LCC

Igår när jag hade duschat vart jag så himla trött på mitt hår. Det är ju allmänt känt att man tappar massa hår efter graviditeten och mitt har gått från väldigt tjockt till väldigt tunnt. Har beslutat att sluta färga för att inte slita på det ännu mer, tror jag har tappat typ hälften av allt hår jag hade. Så nu kände jag att jag behövde unna mig något annat schampoo och balsam också. Det blir ett från Löwengrip Care & Color. Är inte speciellt förtjust i Blondinbellas blogg men har läst tillräckligt mycket för att känna att hon inte skulle satsa på något som inte var bra. Så nu väntar jag med spänning på att paketet ska komma :)
 
Klicka på bilden för att komma till NordicFeel.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback