Fyrtorn

Vi har fått dille på marint. Först tatuera jag in ett ankare med helt annan betydelse. Sedan bestämde vi oss för att köra på lite marint tema i Charlies rum, så då fick han ett ankarhalsband i doppresent för att fortsätta på det spåret. Sedan tatuera David in ett ankare med Charlies namn för att han är vattuman och för att det matcha halsbandet. Ehhh ja.. Sedan alla marinblåa och randiga kläder vi sätter på honom gör ju inte saken bättre. Men vi älskar't!
 
Hela våren har jag även gått och spanat på ett fyrtorn i skyltfönstret på Lilla ting i Mariestad. Och idag när jag gick förbi tyckte jag att jag hade suktat tillräckligt och gick in och köpte ett! Supernöjd, nu står det i vardagsrumsfönstret där det passar alldeles utmärkt. Längtar dock till eget hus så vi kan ha olika "teman" i rummen, typ som vi hade i förra lägenheten. Är inte riktigt nöjd här även om det är hemtrevligt, vill gärna välja själv men onödigt att lägga ut massa pengar om vi ändå ska börja leta hus om ett år eller två.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback