16 juli 2014

Hej!
 
Nu har jag jobbat i 1,5 vecka, dock var ju första veckan halvtid. Men redan i måndags fick jag alldeles ensam i växeln, det kändes bra! Finns ju alltid folk att fråga om det dyker upp konstiga frågor. Dock är det lite lite samtal och lite få folk att koppla till så här i semestertider men annars går det väldigt bra. Vi har jätte trevlig på dagarna. Idag på lunchrasten gick jag en sväng på stan och hitta ett par skor som jag ska gå och köpa i morgon. Behövde ett par som man bara sticker i fötterna i och hitta ett par fina, men hade ju inte med mig plånboken... Typiskt! Men i morgon går jag tillbaka :)
 
Mammas "leksak" är mycket intressantare
//ostbågen Charlie
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback