7 januari 2014

Hej!
 
Besöket hos MVC idag gick bra, dock trodde barnmorskan att min bebis är ganska liten! Usch blev orolig för att han skulle vara liten för något jag gjort men det hoppas jag inte stämmer. Men han kanske kommer ut och är större än hon trodde?
 
Kom för övrigt på att jag och David har bott i våran lägenhet i snart ett helt år nu. Vad fort det har gått! Det roligaste rummet just nu är ju helt klart pyrets. Jag längtar tills han är större och sover där så man kan inreda lite mer. Jag gillar verkligen Kids Concepts barngrejer, de är inte så skrikiga i färgerna och jätte söta! Kommer säkert bli några leksaker därifrån i framtiden när han är så stor att han kan leka med sådant. Dock är ju inte det rummet så stort men vi ska nog få till det mysigt. :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback