23 januari 2014

Hej!
 
Idag ska vi åka och hälsa på Davids systerson, jag har längtat hela dagen! Vi har ju fått se bilder men det ska bli kul att se honom i verkligheten och se om han är lik sin storasyster.
 
Just nu roar jag mig med att leta rätt på roliga vardagsmat-recept på internet. Vi gör alltid samma känns det som så jag samlar ihop ett gäng som jag tycker låter goda och enkla och så kopierar jag in dem i ett dokument. Sedan är det bara att skriva ut och sätta in i receptpärmen! Mycket enklare än att klippa recept ur en tidning, och det finns ju jätte mycket på internet. Efter att ha lagat den maten jag kunnat äta oavsett vad det varit i flera månader ska det bli skönt att få in lite nyttiga och nya recept. Det blir mycket mat lagat i ugn med massa grönsaker märkte jag nu när jag titta igenom vad jag valt. Ska bli spännande att testa dem :)
 
Tips på nyttigt bröd jag gjort massor av: http://idawarg.chic.se/recept-pa-nyttigt-brod/
 


Supergott kan jag intyga :)

2014-01-25 | 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback