10 januari 2014

Något av det allra roligaste med att inte bo hemma hos mamma och pappa längre är helt klart alla rum man har att inreda precis som man vill! Hemma hos m&p såg mitt rum precis likadant ut i säkert 6 år och det var liksom ingen idé att göra något åt det eftersom "man ändå inte skulle bo där så länge". Nu har vi ju en bostadsrätt så vi kan tapetsera om och göra vad vi vill i princip så då är det extra roligt och som jag skrev häromdagen så är pyrets rum roligast just nu.
 
Ett annat rum som jag är himla nöjd med är det stora badrummet. Vi har grön toalett, handfat och badkar vilket är totalt värdelöst men jag gillar ändå inte helvita badrum. Var på jysk nyligen eftersom vi behövde nytt duschdraperi och nya fräscha handdukar. Valet föll på lila/blå/grön-randigt duschdraperi och lila handdukar. Det plus att jag igår hittade tvålpumpen jag suktat efter (jag vet, konstig grej att vilja ha så gärna) på rea gör att när man kommer in där så blir man så glad! Jag skulle gärna ha ett vitt shabby chic-hem men jag älskar färg så mycket att det liksom aldrig skulle gå..
 
Finns inte matchande tandborstställ så fick bli ett svart istället. Båda från Cult.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback