20 februari 2014

Hej!
 
Nu var det ett bra tag sedan jag var inne här och skrev något! Det har varit full rulle nu när jag varit mammaledig på riktigt. Det är inte förens nu de senaste dagarna som jag känner att jag haft tid att göra något och inte suttit fast med bebis hela dagen. Igår var vi på BVC en sväng och då vägde Charlie 4915 g, snart en 5 kg kille! Idag har vi roat oss på familjecentralen här i Töreboda med baby café, alla bebisar och deras föräldrar får komma dit och umgås, få tips, råd och vara med på babyrytmik. Ibland kommer det personer från BVC, förskolelärare osv och så får man information och kan ställa frågor. Det är skönt att komma ut lite och det ligger 3 min från lägenheten, perfekt! Charlie har varit yngst de två gångerna vi har varit där och det blir kul sen när han är lite äldre och kan leka lite med de andra bebisarna :)
 
Tjusig blöjtårta som min faster gjort till Charlie!
 
 
 


Kul att få se "blöjtårtan" på bild. Vad fin den var!

2014-02-21 | 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback