4 februari 2014

Hej!
 
Dagarna går jätte fort just nu samtidigt som det inte alls har gått lång tid sedan plutten kom. Men det känns som vi alltid har haft honom hos oss. Vad gjorde vi innan? Minns inte, inget vettigt i alla fall. Idag har vi varit ute och gått med barnvagnen. Eftersom vi bor på tredje våning så har vi barnvagnen i bilen så vi har testat hur jag ska kunna göra för att få ut den sedan när jag ska ut själv med Charlie, kommer nog fungera fint! Vi har även badat honom och David har varit i Mariestad och kopplat ur airbagen på passagerarsidan.
 
Snart kommer min farmor och farfar förbi för en fika och i kväll kommer Charlies farmor och farfar förbi för att mysa lite med honom. Full rulle alltså! Denna veckan blir det mer besök eftersom många inte ville tränga sig på förra veckan. Det är roligt att få visa upp våran älskling, och att se hur andra blir lika förälskade i honom som vi. Jag har t ex aldrig sett min pappa le på samma sätt som när han tittar på Charlie. <3
 
Åker man till mormor och morfar i Hassle måste man ju ha kosstofflor på sig!
 
 


Du har helt rätt Nathalie, vi är nykära hela familjen <3

2014-02-10 | 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback