Jobba i pyjamas

Tjoho ett blogginlägg! Hade tänkt ta en bild på min nya frisyr häromdagen men blev inget bra hemma så tog en på jobbet idag. Skönt med lite kortare nu.Testa en ny frisöt och hon höll på och finputsa superlänge, 1h 15 min tog det sammanlagt!
 
Denna veckan har jag jobbat hemma tre av fem dagar. Kommer göra detta nu ett tag framöver eftersom vi håller på att bygga om på jobbet så vi har rumsbrist. Men sedan kommer vi ha ett eget rum! Det är mysigt att vara hemma men skulle inte vilja vara det hela veckan, kul att komma till jobbet och träffa alla.  Nu har vi fått nya arbetskläder i rött, de kommer i marinblått också men alla storlekar har inte kommit än. Våran yrkeskategori behöver inte ha bara jobbkläder  utan kan t ex ha jeans till, men jag gillar att jobba i pyjamas haha.
 
För övrigt har jag skrivit på för jobb ända fram till sista maj, underbart! :) 
 
 


Håret blev jättefint :) och du ser väldigt proffsig ut i dina nya arbetskläder! Du passar nog lika bra i de blå som i de röda <3 mamma

2014-12-06 | 00:05:18

Woho snygging! Tänkte bara säga att du får träna med lillen för om två veckor kommer jag och sätter betyg på hans gång ;)) haha! Saknas er <3

2014-12-06 | 15:51:40

Ohoj, han gick som en Gud hos mormor o morfar igår. Om fjorton dar kommer han sväva fram :) Och mer blogginlägg tack :) mamma

2014-12-07 | 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback