29 december 2014

Hallå i stugorna! Idag jobbar jag men jag jobbar hemmifrån. Har lite flex eftersom jag jobbar 30 min längre varje dag jag är på plats så jag är nästan klar med dagens arbete, så skönt! Julen har varit bra men jag och Charlie har varit sjuka, idag ska vi gå och hämta ut hostmedicin för han hostar så och det låter som han inte riktigt orkar hosta klart. Men ingen feber och han är pigg för övrigt.
 
Häromdagen var vi ute och åkte pulka för första gången. Snö var inget kul tyckte Charlie! Han var ledsen och ville absolut inte vara en cm från mamma eller pappa. Vi får åka en annan dag igen och se om det går bättre då. Det är kallt i våran lägenhet för att det är tydligen bra när man hostar så David har stängt av elementen i våra sovrum. Charlie fick ha hemstickad tröja som han fått av gammelfarmor och vi går omkring i raggisar och tjocka tröjor. Myyysigt :)
 
 
 
 


Åh, hoppas vi kan följa med till pulkabacken nästa gång <3 Det är klart lite läskigt när man aldrig sett snö förut / kram mamma

2014-12-29 | 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback