Stackars hår

Mitt stackars hår har fått vara med om mycket senaste tiden. Ville inte behöva färga mer så sökte på internet och fann ett avfärgningsmedel som inte blekte utan mer tog bort färgen. Beställde det från Ebay då jag inte hitta det häromkring. Vi körde två omgångar på mitt hår och det blev ljusare, men utväxten syntes ändå tydligt. Tänkte i ett osmart ögonblick att det nog skulle bli bättre med lite slingor vilket resultera i att det blev ganska snyggt i större delen av håret, förutom rötterna som blev jätte mörka och utväxten kritvit. Gick med håret uppsatt en vecka och igår kom mamma och gjorde en omgång slingor igen. Då blev jag typ orange. Skulle vänta en vecka till men sedan tänkte jag
 
"Jag kan ju inte gå så här till jobbet!!! :'( :'( "
 
Så var i väg och panikhandla färg idag. "Askblond" blev det, var lite hysterisk när det satt i för jag har aldrig färgat håret på mig själv förut.. Tänkte att det skulle bli fläckigt. Men det blev det inte och det blev mycket bättre än innan!! Nu ska mitt hår få vila, ingen onödig påfrestning, bara bra grejer, inpackningar och hårolja!
 
Så här såg mitt hår ut i morse och så här ser det ut nu!
 
 


Det blev jättebra och ser naturligt ut Nathalie / kram mamma

2014-08-24 | 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback