11 augusti 2014

Heej!
 
Igår tog jag med mig Charlie och drog iväg på fotografering. David fick lite egentid i form av tvspel med en kompis och vi tog massa fina kort på mig och Charlie. Efter blev det pizza hos m&p och sedan söndagsmys hemma! Idag är jag ledig, men i morgon börjar sista veckan på kommunen. Nästa måndag börjar jag på nya jobbet, känns lite nervöst! Där ska jag vara till sista november och sedan får vi se, eventuellt ska jag vara hemma lite till efter det.
 
Just nu har plutten kommit in i sitt sex månaders-utvecklingssteg. Han vill absolut inte sova på dagen och vill mest bara vara nära hela tiden. Han har hållt på ett par dagar nu och det känns skönt att veta varför han är sån. Förut fick han sitta hos mig i knäet för han inte ville sova och han satt helt still, så trött var han. Efter en halvtimme la jag ner honom igen och ögonen slöt sig med en gång. Maten går det också så där med men kvällsgröten med blåbär slank ner som vanlig, han älskar blåbär den lille godingen <3
 
Lyxa till det med pannkisar till lunch, Charlie fick plättar!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback