23 april 2014

Igår var ingen bra dag! Vaknade och mådde illa mitt i natten och sedan vid lunch fick jag feber. Den var inte så hög så David gick till jobbet ändå men fick komma hem efter några timmar då jag nästan hade 39° i temp och mådde jätte dåligt. Charlie var dock snäll och låg bredvid mig i sängen utan att klaga i över en timme, i vanliga fall brukar han bli uttråkad efter en stund. Men idag mår jag bättre! Känner att det får bli en lugn dag och samla krafterna. Idag eller i morgon ska vi åka och säga hejdå till m&p och Filip eftersom de åker till New York på fredag. På fredag blir även Charlie tre månader och det ska "firas" med första sprutan!
 
Charlies fossingar
 
 


Ser så goda ut så man skulle vilja bita lite försiktigt i dem :)

2014-04-30 | 01:02:54

Ser så goda ut så man skulle vilja bita lite försiktigt i dem :)

2014-04-30 | 01:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback