15 september

Godmorgon!
 
Eller det är ju knappt morgon längre för min del, gick upp vid 6 efter att ha legat och vridit på mig i någon timme. Men det gjorde inget för jag och Trulls har haft det mysigt, tittat på Catfish: the tv-show och gosat. Sen vi kastrera honom så har han blivit mindre gosig av sig men ibland kan han tycka det är mysigt och idag låg han still så länge att när det börja kurra i magen ville jag inte resa på mig hihi.

David är och jobbar en sväng nu på så jag har en lugn förmiddag för mig själv. Har tänkt virka klart barnvagnsdekorationen och sedan får vi se vad jag har lust med, kanske en ansiktsmask. När David har slutat ska vi i alla fall fika hos Marcus K :)
 
Våran plutt älskar badrummet..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback