Pyrets prylar

Senaste tillskottet i Pyrets växande hög är mitt första år-boken jag valde och sedan fick jag ett gratis paket från Goboken med lite roliga saker. Det fanns rätt många paket att välja mellan men jag tyckte detta såg bäst ut. Davids syster har deras mitt första år-bok men jag stör mig så på att stjärnorna på framsidan antingen är blå eller rosa, jag vill att det ska vara unisex! Inte för att jag tänkt uppfostra min unge till en "hen" men vill ändå inte att det ska antas att bara för att det är en kille så ska det vara blå, i så fall kunde de ha valt att ha båda färgerna. Vi kommer köpa mycket unisex-kläder för att det ska passa till nästa unge också, även om vi säkert kommer vilja köpa lite nytt till den också :)
 
Jag har tydigen en svaghet för kaniner såg jag nu haha.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback