25 oktober 2013

Hej!
 
Har precis haft Davids jobbarkompis här på kaffe, han var pappaledig idag så han kom en sväng med sin sexmånaders bebis. Hur söt som helst! Trulls vågade sig fram och nosa på honom när han satt på golvet och sedan låg han och spanade på honom på avstånd hela tiden. David lyfte även upp honom så lillkillen kunde känna, han fick tag i ett bakben men Trulls bara gnällde lite. Hade bebisen skrikigt hade det nog inte gått lika bra dock haha. Men lite nyfiken var han allt, blir spännande att se hur det blir sen. Han kommer nog inte bry sig efter ett tag.
 
Tog en bild på magen förut i samma kläder som för exakt fem veckor sedan för att se om det syns någon skillnad. Ingen alls tycker jag , men det kanske beror på ljuset? Det syns nog mer i verkligheten för jag och David ser ju att den har växt. Igår var första gången någon vågade sig på att fråga om jag var gravid, det är ju ett gott tecken att jag faktiskt ser gravid ut och inte bara lite rund om magen. ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback