10 oktober 2013

Idag har jag varit inne på af, skitkul.. Efter ville jag göra något kul så jag ringde mamma och fråga om hon ville ta en lunch med mig. Lyckat nog hade hon glömt sin matlåda just idag så vi tog varsin sallad på stan, blev även bjuden så det var ju extra lyx haha. Efter det inhandlade jag årets första julklapp och present till Davids tjejkompis som fått barn. Hade grov ångest över detta, hemskt ju. Nu när jag själv ska ha barn försökte jag tänka på vad som är praktiskt men allt praktiskt var ju jätte tråkigt! Blä.. Hoppas de har mycket snyggt OCH praktiskt i Ullared. Lyckades mirakulöst hindra mig själv från att handla något till våran plutt, bättre att vänta tills vi ska åka i väg. Var även på bokaffären och tittade ut en Mitt första år-bok jag vill ha till bebis, de finns hur många fina som helst men jag vill ha någon med fina tidlösa bilder som passar till nästa bebis också, vill att alla mina barn ska ha samma bok precis som jag och Filip har. Ska sätta upp den på listan och titta efter den i Ullared :)
 
Tog en ny magbild igår för att Jonna efterfrågade det, men den blev lite suddig såg jag nu.. Skit samma :)
 
 
 
 
 


Snyggingmage 😘

2013-10-10 | 17:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback