Pepparkaksformar

Igår var vi som sagt hemma hos mamma och pappa för att lämna av gamla bilen och så tvättade David den. Jag var inne hos mamma och åt risgrynsgröt och läste baktidningar hihi. I en av tidningarna hittade vi en annons på en hemsida som sålde jätte söta pepparkaksformar och eftersom jag och David inte har några pepparkaksformar beställde jag hem några. Hoppas de hinner komma innan lördag, vi ska nämligen på pepparkaksbak hos svärmor då. Jag gillar inte pepparkakor överdrivet mycket och när jag äter vill jag helst ha ädelost på vilket jag inte får nu med pyret i magen, så lär inte bli något annat pepparkaksbak i år. Därför vill jag gärna inviga dem på lördag! :)
 
Här är formarna jag beställde. De har jätte många fina, gå in på formina.se och titta!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback