5 november 2013

Hej!
 
Igår var jag och mamma och träffade min nya kusin Isabell. Jag hade haft en hemsk dag med illamående så det var extra skönt att få lite uppmuntran i form av bebismys. Hon somna hos mig och då passa pyret i magen på att sparka på henne haha. Lite svartsjuk kanske? Han får växa till sig lite så får han komma ut och gosa han också.
 
Idag har vi varit på MVC och lyssnat på pyrets hjärta, tagit blodtryck och mätt magen. Magen växer perfekt även om jag inte går upp så mycket på grund av illamåendet. Det är ju skönt så jag slipper oro mig för att han ska bli undernärd där inne. Om en stund kommer Jonna och Oskar hit, Jonna är hemma en sväng från Örebro och då måste vi ju såklart passa på att ses och prata ikapp!
 
Isabells paket, innehöll en body med pippimönster, röda byxor och tossor som ser ut som kaniner. Tyvärr får ni inte se några bilder på henne, jag är lite anti mot att lägga upp bilder på andras barn.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback