28 november 2013

Dagen har spenderats med att julpynta här hemma. Julgardiner är uppsatta i kök och vardagsrum och min fina adventsljusstake är framtagen. Heter det adventsljusstake när jag menar sån man tänder ljus i varje söndag? Ingen aning.. Den är framme i alla fall.  Nu börjar julstämningen infinna sig, men det får gärna komma lite snö så blir det ännu bättre!
 
Idag ska jag och David på inspirationskväll för blivande föräldrar på sjukhuset dit vi åker när det är dags för förlossning. Det ska bli intressant! Davids syster och hennes man ska också med, de är beräknade en vecka innan oss. Hoppas det är något att ha. Jag måste komma ihåg att läsa i boken jag köpte varje kväll, har en förmåga att vara för trött för det haha. Men har kommit mer än halvvägs i alla fall och lärt mig mycket om hur och varför kroppen reagerar vid förlossningen, jätte nyttigt! Nu ska jag börja läsa om olika verktyg man kan använda sig av.
 
Så här kommer pyret se ut enligt makemebabies.se. Väldigt lik david! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback