26 november 2013

Hej!
 
Precis varit på mvc och kollat läget. Det såg bra ut, bebisen har lagt sig med huvudet neråt nu. Enligt internet är det tydligen vanligt att bebisen lägger sig med huvudet neråt tidigt när det är första barnet. Tycker det är häftigt att de kan känna hur han ligger där inne bara genom att klämma lite på magen, jag känner inget!
 
Igår var vi och hämtade nya bilen i Örebro, hann även med ett besök hos Jonna och en snabbis på Ikea. Det var lite läskigt att åka hem, jag åkte gamla bilen eftersom det inte fanns vinterdäck på nya. Mest logiskt att jag skulle åka den gamla då eftersom jag har en ömtålig filur i magen, men jag var ju orolig för David när tempen låg på runt 0:an. Men vi ska åka och handla vinterdäck idag och sedan ska vi lämna gamla bilen hos pappa som ska hjälpa oss sälja den. Ska ta en bild sen så ni får se den :)
 
En till bild från bröllopet. Ska göra ett album sen, ska bara hämta de sista bilderna från pappas kamera idag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback