19 november 2013

Precis haft mysstund med min lilla kisse. Han bet mig i kinden i morse för att jag inte klappa honom så var arg, men efter att han kommit och tryckt sitt lilla söta ansikte mot mitt kunde jag inte vara arg längre. Typiskt att han ska vara så gullig. Annars har jag jobbat en sväng i dag och sedan tagit det lungt hemma. Eftersom det är cirka två månader kvar nu till BF har jag börjat fundera på vad vi ska ha med i BB-väskan. Som den lilla planeringsmyra jag är så gillar jag inte tanken på att inte ha det klart i tid. Så ska tänka ut en bra lista och så smått börja lägga i saker "i fall att". La i de nytvättade kläderna och filt i går, kanske tar kort någon dag och visar vad vi har valt att ta med. Vi köpte en så himla söt björnoverall i Ullared som vi ska ha med till när vi ska åka hem med honom.
 
En bild från i lördags.
 
 


Min vackra Nathalie <3

2013-12-06 | 21:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback