3 mars

Heej!
 
Idag har jag, David och Marcus K varit i Örebro, en sväng på Ikea och en sväng på Marieberg. Det blev lite smått och gott som vi behövde och lite smått och gott som vi inte behövde. Skulle köpa en tavla att ha ovanför sängen men den vi kollat på var för stor tyckte jag så nu ska vi pussla ihop ett pussel och sätta i en ram som vi köpte idag. Eftersom resten av sovrummet går i grönt vill jag ha något med skogstema. Har också fått med oss mer ramar hem så nu måste vi bara komma på vad vi ska ha i dem.. Har en tavelhylla ovanför tv så där står nu fem tomma ramar och väntar på bilder. Får nog ta och klura på den. Nu ska jag vara lat resten av kvällen :)
 
Pusslet som ska bli tavla. 2000 bitar är det.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback