22 januari

Idag har jag varit på vårdcentralen och fått stick i armen. Alltid lika roligt (inte)! Känns lite klent att be om att få ligga ner men sist jag satt höll jag på att både svimma och kräkas så det var nog bäst. Men idag gick det ganska bra, kunde gå hem direkt efter.
 
När jag kom hem hade min present till mig själv kommit, en slags "grattis-till-jobbet-present". Hade även fått tygprover till matsalstolarna jag och David ska få. Vi ska klä om dem för är inte jätte förtjust i det tyget som är nu. Det vi ska ha istället kommer troligtvis vara svart med gråa blommor. Tog hem lite olika prover, var inne på antingen grått eller svart och David fastna för det med mönster. Dyraste också så klart ;) Ni får se hur det blir när vi är klara.
 
I min present:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback