18 januari

Kom hem från jobbet för någon timme sedan, hade egentligen tänkt träna men mår så illa så ska försöka i morgon istället. Det hände en skitläskig sak häromdagen. Jag satt på jobbet och skrev om en sjukdom som jag hört om flera gånger förut och fick för mig att gå in på 1177.se och se vad sjukdomen innebar. Och då kände jag igen nästan alla symtom som de jag har haft i 2,5 år! Så prata med vårdcentralen häromdagen och även fast jag inte nämnde vad jag själv trodde så misstänkte sköterskan exakt samma sak. Fegis som jag är har jag inte sökt för detta men nu är jag skit rädd! För om det är det så får jag leva med det resten av livet..
 
Nu struntar vi i det och dricker vin och tittar på Greys istället. Ni kan titta på mina nya brallor, skitnöjd!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback