16 januari

I morgon firar jag och D tre år. Eftersom han jobbar eftermiddag har jag laddat upp med grejer till en lyxfrukost i stället. Blir liten semla till efterrätt också hihi. Nu längtar jag ju till i morgon så jag får äta frukosten. Jag har redan varnat mr Jonsson att han måste ligga kvar i sängen, det blir säkert inga problem med tanke på att han knappt kom upp i dag.
 
Hittade inget på stan i går med Jonna, men det gjorde inget, fick ju massa skvaller och annat spännande prat efteråt. Och så lyckades vi välja duschdraperistång till nya lägenheten, helt utan manlig hjälp. Det var ganska svårt eftersom vi inte visste vilket längd det skulle vara men troooor det blev rätt nu! :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback