14 januari

Åh vilken bra dag! Gått och varit nervös hela helgen för om jag skulle få ett jobb jag sökt uppe i Örebro. Som tur var ringde de redan vid 10 på förmiddagen och jag fick det!! Så stolt över mig själv att jag lyckades! De tyckte egentligen att jag var lite för ung vilket kändes lite skumt, men då måste det ju betyda att jag gjorde något rätt eftersom jag fick det ändå.
 
Får vänta med att fira ordentligt tills torsdag, då firar jag och David 3 år också. Dock jobbar D eftermiddag så får nog bli en lyxfrukost istället för middag, kanske en semla också hihi. Vi skulle egentligen inte köpa presenter men jag hitta så himla bra erbjudande på Davids favoritunderkläder (han gillar såklart de dyraste bäst) så då var han "tvungen" att köpa något till mig med. Paketet kom med posten idag och eftersom David redan fått sitt fick jag också mitt, vad det var i ser ni här nedanför. Den svarta har jag kollat på lääänge och den var precis lika mysig som jag trodde :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback