Lägenhet

Så! Det är ju som sagt inte klart än, behöver ha upp mer på väggarna och springer runt helt tiden och flyttar på prydnader. Men vi har kommit långt. Kom dock på att jag glömde sovrummet, men ni fick ju se fönstret häromdagen.
 
1. Hallen! Ska in bilder i ramarna sen, har inte hunnit fixa med det än.
2. Walk in closet! Behöver lite mer rosa tror jag så den blir supertjejig.
3. Matbord! Tog ingen bild på själva köket för det ser för hemskt ut. Ska måla om där.
4. Del av vardagsrum! Trulls höll på i gardinerna så jag knöt upp dem så länge.
5. Matsalsbord! Det är på de här stolarna jag ska byta tyg.
6. Tvbänk! Precis nymålad. Jag tittar på 27 dresses ;)
7. Blivande kontor/träningsrum!
8. Davids målarrum! Det ska bli gästrum typ och så ska vi ha skrivbordet i kontorsrummet.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback