14 februari

På jobbet i går fråga de om jag trodde jag skulle få något på alla hjärtans dag så sa jag "Ne vi har ju årsdagen i januari så vi brukar fira mer då och hoppa alla hjärtans dag" Så skulle jag inte sagt! När jag kom in i köket i morse låg det tre paket, en blomma och ett kuvert där. I två av paketen låg det Marabou Black och chokladhjärtan. I det tredje låg något helt galet fint! När vi var i en second hand affär här i Töreboda förra veckan tittade jag på gamla fickur, har en grej för klockor i halsband och har två billiga såna men det är något speciellt med gamla fickur. Tror ni inte han gick och köpte ett till mig! Den är minst 100 år gammal och i silver och helt fantastisk. Blev helt till mig, helt klart en av de finaste saker jag fått.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback