Nytt år

Jag har nog inte haft nyårslöften sen jag gick i mellanstadiet så istället tänkte jag skriva en lista på saker jag vill göra under 2014, utan några löften :)
 
 
- Fira ettårig bröllopsdag på Lundsbrunn Spa med David. Eftersom det är i november så borde vi ju kunna vara i från våran plutt en natt då. Kanske..
 
- Komma igång med träningen igen och få tillbaka min ork. Crosstrainer medans pyret ligger i babysittern, promenader med barnvagn och gymma med David medans bebis sover i sin barnvagn hoppas vi ska kunna fungera. Ingen press första tiden dock, ska börja försiktigt.
 
- Börja jobba igen så pyret får vara hemma med sin pappa också. Till hösten hade jag tänkt när jag varit hemma cirka ett halvår, men det får vi väl se hur jobbmarknaden är då.
 
- En riktigt mysig sommar med mer aktiviteter än förra. Semestern inträffade samtidigt som gravidillamåendets värsta fas kickade in så för att nästa ska bli bättre krävs inte mycket. 
 
- Spara massa pengar! Det har inte känts som vi haft något bra system men nu senaste veckorna har vi pratat igenom allt ordentligt och gjort upp en plan så nu är det bara ett möte med banken som saknas. 
 

Bästa dagen 2013!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback