4 december 2013

Hej!
 
Ligger i soffan och snorar, här har jag hängt de senaste dagarna eftersom jag inte fått jobba men eftersom jag är krasslig kanske det är lika bra? Jag har börjat titta på en ny serie, Downton Abbey. Den utspelar sig runt första världskriget och låter som ett riktigt sömnpiller men när man fastnat så går det inte att sluta titta.
 
Var ute och gick en liten promenad förut och på vägen hem gick vi förbi Systemet. De hade fått in Xide Winter och det var lite irriterande att jag inte kan testa den nu, men vi köpte en ändå så sparar vi den. Jag brukar inte gilla söta drycker men testar sommar- och vinterspecial ändå, för att det är kul. Årets smak är Tangelo Ginger, hoppas den är god! Låter ju juligt i alla fall :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback