25 december 2013

Hej och god jul!
 
Gårdagen var bra, vi sov över hos mina föräldrar och började morgonen med att öppna paket där. Sedan åkte vi vidare till faster och åt lunch där. Slutligen blev det kvällsmat hemma hos Davids syster. Jag fick bland annat en Kånken-ryggsäck, mammaklänning att ha på julafton samt nyår och pussel. Det var mysigt och jag fick min efterlängtade ris a la malta. Dock fick jag mot kvällen väldigt ont i ryggen och mådde illa, det var lite tråkigt men jag hade ju suttit mer än vanligt så det var kanske inte så konstigt.
 
Nu ska vi snart åka i väg till mina föräldrar igen för ikväll kommer mammas sida av släkten över för julgröt och julklappslotteri. Vi har även hunnit med ett besök hos en kompis och övat på hennes fyramånaders bebis. Vi satte på honom kläder och var oroliga att vi skulle bryta av armarna.. Men det gick tillslut haha.
 
Här är våran vagga, den står redo i sovrummet. Kuddfodralet är lite litet men jag ska sy nya sängkläder. Trullsgodkänd var den i alla fall :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback