15 december 2013

Efter en hel lördag fylld med godisbakande hemma hos m&p blir det en lugn söndag. David var sugen på att bjuda över några kompisar för att titta på film så vi får se vad som händer. Själv känner jag mest för att sova. Den här tröttheten är helt galen, jag skulle lätt kunna somna 19 varje kväll, sova till 7 nästa morgon och sedan ta en två timmar tupplur mitt på dagen utan problem! Men ska försöka låta bli idag hihi. Just nu sitter jag med min fina pippimugg som min farmor målat och letar tyg till bebissängkläder. Tog hem sängkläderna mamma hade och kom fram till att vi nog behöver mer kuddfodral och lakan, och så ska jag sy ett till påslakan. Vi ska ha en vagga som jag och bror hade de första månaderna, visar bild sen när pappa kört hit den :)
 
Bebismage idag, v 35.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback