13 december 2013

Det som David var allra oroligast för innan jag blev gravid var att han skulle behöva stå ut med nio månaders humörsvängningar. Jag har nämligen en förmåga att bli både arg, ledsen och grinig helt utan anledning och det var så han trodde jag skulle vara hela tiden. Men mina hormoner verkar ha varit upptagna med att göra mig illamående i stället så jag har varit precis som vanligt.
 
Igår var dock undantag. Har inte varit så grinig på evigheter, men det var kanske inte så konstigt. Hade så ont i ryggen att jag knappt kunde köra hem från Sjötorp.  När jag väl kom hem parkera jag mig själv liggande i soffan och David fick hjälpa mig med att hämta saker, inte alls kul! Men nu har jag fått tid till sjukgymnast, måste dock vänta till mellandagarna. Hoppas att de ska kunna se varför det blir så eftersom det inte är foglossning och det inte verkar vara pågrund utav att magen är tung. Eftersom det är jul snart blir det nog inte så mycket mer jobb på ett tag heller så då behöver jag inte bli lika dålig som i går. När jag vakna var allt som vanligt igen, men det brukar komma under dagen.
 
Saknar! Slutkörd på gymmet.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback