28 augusti 2013

Hej på er!
 
Tänkte snart ställa mig och göra en mumsig matlåda, ska nämligen jobba i morgon och på fredag! Typiskt att de skulle planera in det enda dagen i veckan vi tänkt göra något speciellt, men ändå skönt att få komma i väg lite och ta hand om några treåringar. David är ledig på fredag så vi hade tänkt åka till Skövde och köpa lite mer mammakläder till mig men det kan vi ju göra en annan dag också :) David sa att han skulle slipa och greja i bebisrummet istället så snart kanske vi kan börja tapetsera, hoppas! Vi har valt en rätt neutral tapet, den är beige med lite struktur i. Dels för att det är fräscht och blir mycket ljusare i det rummet, dels har vi inte tänkt bo här för evigt och då är det kanske lättare att sälja om det är en neutral tapet. Det var klarrött innan, blä....
 
Fick ett sms av David nu, han jobbar inte över idag så då hinner jag träffa honom innan jag somnar ikväll! Som den gravida sjusovaren jag är så är så brukar jag annars vara klubbad när han kommer hem.. ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback