25 augusti 2013

Hej!
Väntar på att mamma ska komma hit så vi kan åka på loppis, ska leta efter en byrå till pyret. Vi har ju tänkt ha skötbordet i bebisrummet för att det inte ska bli supertrångt i badrummen och eftersom alla skötbord antingen är skitfula eller svindyra så har jag kommit på en jätte bra plan involverande en byrå, lite färg, trä och min snälla pappa. Vi ska alltså ha en skiva ovanpå byrån med skötbord och sedan måla allt vitt. Kommer bli awesome! Btw har jag bytt till gravidbyxor nu, och förutom att de är supersköna så ser man extra gravid ut! Magen blev helt plötsligt jätte stor haha, i love it :)
 
Efter loppisen blir det film, matlagning och valpmys hemma hos våra kompisar Elin och Anders. Vi ska se på skräckfilm har killarna bestämt. Som tur är har jag redan sett den filmen så jag slipper bli så rädd hihi.
 
Kanin jag virkat till pyret. Mamma har kommit nu, hon säger att den ser ut som nasse i nalle puh, det är en kanin juuuu!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback